10 Rzeczy, które kochamy w marce Sandry Bullock
Mam kilka nowych projektów w pracach pochodzących z tej platformy i jestem NAPRAWDĘ podekscytowany, ponieważ chodzi o to, aby służyć Wam tak, abyście skorzystali, a ja będę mógł wyrazić swoją podstawową kreatywność!
Niektóre z moich najbardziej kolorowych i śmiałych pomysłów pochodziły z tej przestrzeni głowy i serca PR i dziennikarstwa, która pozwoliła mi wyrazić tę istotę. Zainwestowałem niezliczone godziny, tygodnie, miesiące i lata w wysoce kreatywne biura i spotkania, premiery filmowe, sesje zdjęciowe, wydarzenia na żywo, imprezy z udziałem gwiazd, głośne kolacje, zestawy studyjne oraz wizualne i performatywne domy artystów, ucząc się i przeżywając doświadczenie wpływania na masy za pomocą przekonywującego, inspirującego i oddziałującego PR.
Jest pewien prosty sekret, którego codziennie używaliśmy w moim biurze rozrywki, wymyślając sprytne kąty opowiadania, by wpłynąć na media i masy. Wyjawię ten sekret tutaj
Dziś rozpoczyna się podróż otwierania kreatywnych sklepień, aby poprowadzić Cię przez to, co naprawdę jest prawdziwą, autentyczną, życiodajną, wyróżniającą się marką. Pierwszy z kilku artykułów na blogu - Zaczynam dziś od tematu, który może Was całkowicie zainspirować, tak jak i mnie.
Postanowiłam skupić się na sile marki sławnych kobiet, które wzięły swoją inteligencję, dowcip, odwagę, talent i bystrość, by być wzorami do naśladowania w biznesie, które inspirują nas do bycia liderami i właścicielami firm na własnych warunkach.
Moją pierwszą i ulubioną ze wszystkich znanych marek, które podziwiam i szanuję jest nagrodzona Oscarem aktorka i producentka Sandra Bullock.
Dlaczego ona?
Kto nie lubi Sandry? Reprezentuje ona ostateczną kobietę, która jest relatywna, szczera, inteligentna, szorstka, zbyt zabawna i niezwykle udana finansowo. W 2007 roku została sklasyfikowana jako 14. najbogatsza kobieta w branży rozrywkowej z szacowaną fortuną 85 milionów dolarów.
W 2009 roku Bullock zagrała w dwóch bardziej udanych pod względem finansowym filmach w swojej karierze, "Propozycja" i "Niewidoma strona", które zdobyły Oscara za główną rolę w filmie "Leigh Anne Tuohy". Za tę samą rolę Bullock otrzymał także nagrodę BFCA, SAG Award i Golden Globe Award.
Została wpisana na listę Rekordów Świata Guinnessa w 2012 roku jako najwyżej opłacana aktorka, z kwotą 56 milionów dolarów. W 2013 roku wystąpiła w The Heat, finansowo najbardziej udanej komedii roku w krajowej kasie, oraz w thrillerze science fiction Gravity. Gravity, jako jeden z najbardziej dochodowych filmów roku, osiągający 230 milionów dolarów w kasie na całym świecie, jest najbardziej udanym filmem Bullocka pod względem krytycznym i komercyjnym. Bullock był po raz drugi nominowany do Oscara dla najlepszej aktorki, a także do nagród BFCA, Złotego Globu i SAG oraz pierwszej nominacji do BAFTA.
Tak więc poza tym ogromnym sukcesem, znajdziesz niesamowitą, przyziemną, prawdziwą i bezpretensjonalną kobietę, która pozostaje w centrum uwagi tak bardzo, jak to tylko możliwe, z wyjątkiem sytuacji, gdy promuje swoje filmy zgodnie z wymogami formuły filmowej.
Dostaje moją GENUINE BRANDING AWARD za używanie swojej sławy w dobrych intencjach i budowanie własnych firm na własnych warunkach. Rozumie, jak mądrze wykorzystać swój majątek, by inwestować w inne firmy. Bullock prowadzi własną firmę produkcyjną, Fortis Films, a w listopadzie 2006 roku założyła i otworzyła Bess Bistro w Austin w Teksasie. W listopadzie 2006 r. założyła i otworzyła Bess Bistro w Austin w Teksasie, a następnie otworzyła swoją drugą restaurację Austin - ekskluzywną piekarnię o nazwie Walton's Fancy and Staple.
1. Prawdziwe. Bez względu na to, jak bardzo odnosi sukcesy - istota jej bezpretensjonalności i humoru jest wysoka w kategorii wartości emocjonalnych, ponieważ ludzie naprawdę ją lubią i odnoszą się do niej. Czuje się jak sąsiadka, a nie jak gwiazda. Jej postrzeganie marki jest na pierwszym miejscu. Kiedy masz markę, która naprawdę mówi do tego, kim jesteś, a nie co robisz - wygrywasz. Kiedy to się dzieje, łączysz się z publicznością emocjonalnie. To jest najcenniejszy czynnik brandingowy. Czy kiedykolwiek rezygnujesz z filmu, w którym ona wychodzi? Ja nie. W ten sposób bycie emocjonalnie pociągającą marką zmienia się.
2. Osobowość to władza. Jest tylko jeden wyjątkowy ty. Sandra ma to w pikietach i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Przyjrzyj się swoim wartościom, pasjom, zainteresowaniom, opiniom na temat kultury, swojej rodziny, biznesu i wielu innym, które możesz wykorzystać w swoich treściach brandingowych. Powiedz to. Żyj tym. W rezultacie zdejmujesz się z konkurencji. (To SECRET, o którym mówiłem wcześniej o formule PR-u rozrywkowego).
Zabezpieczasz konkurencję i budujesz bardziej lojalnych zwolenników, używając swojego jedynego i jedynego głównego atutu. Na dzisiejszym nadmiernie nasyconym rynku MUSISZ być konsekwentny w swoim marketingu internetowym, aby następnie zbudować swój "know, like & trust factor".
3. Macierzyństwo/rodzina. Kiedy Sandra adoptowała swojego syna Louisa Bardo Bullocka zaledwie miesiąc po swoim bardzo publicznym rozwodzie z Jesse Jamesem, zdobyła serca publiczności, która odsunęła ich od śmiesznego żartu o swoim brzydkim rozwodzie. BARDZO sprytny PR-owy ruch i osobisty wybór. Źródła podają, że rozpoczęła proces adopcji przed rozpadem małżeństwa - i zdecydowała się kontynuować go jako samotny rodzic z tonem DIGNITY. Większość głosuje tutaj za inteligentnym brandingiem! Pamiętaj, że pomaga jej w tym wszystkim publicysta - ale za kulisami dokonuje twórczych wyborów. Robiłam to cały czas z moimi sławnymi klientami. Jaki ruch SMART możesz wykonać w swoim życiu lub biznesie, który może być nagłośniony dla Twojej publiczności, tworząc wiarygodność?
5. Inspirujące. Ona wie, jak sprawić, by poczuł się pan dobrze. Czy wiesz, że 80% udanych marek sprawia, że czujesz się świetnie i jesteś zainspirowany, podczas gdy tylko 20% skutecznych marek to to, co wiesz (Twój talent i doświadczenie). Yep. Znowu jest rezonans emocjonalny. Kiedy możesz zainspirować innych swoją treścią brandingową - pomóc im poczuć się dobrze - zdobywasz zaufanie na miejscu - i mówisz dużo o konwersji.
6. Właścicielka firmy w branży zdominowanej przez mężczyzn. Czy stworzenie listy 100 Najpotężniejszych Gwiazd 2014 Forbesa o wartości 51 milionów dolarów (nr 36) przekonuje Cię do poproszenia jej o mentora? Szukam sposobów, aby nawiązać z nią kontakt i poprosić ją, aby została moim mentorem biznesowym! ???? Tak, jej talent aktorski stanowi duży procent tego bogactwa, ale chcę wiedzieć, jak podejmuje decyzje w swoich codziennych przedsięwzięciach biznesowych. Ma bardzo udaną firmę produkcyjną i dwie restauracje. To wymaga wiedzy, systemu i dużej siły decyzyjnej. Jaki wyjątkowy talent masz w swojej firmie, które mogą być używane jako kąt historii, aby być przypisane do kontaktu z mediami lub jak można wykorzystać swoją wiedzę, aby wspierać inny (mentoring) i napisać post blog, kampanii społecznej mediów lub kampanii e-mailowej wokół tego?
7. Innowacyjne. Kiedy jesteś postrzegany jako innowacyjny biznes lub właściciel na szczycie swojej gry kwitnącej - to mówi o wpływie i wrażeniu wzrostu. Ludzie chcą być z innymi, którzy pomagają im czuć się w wysokiej wibracji i rozwijać się. Ona odnosi sukcesy wewnątrz i na zewnątrz. Ona robi to pięknie. Ona jest innowacyjna w swoim stylu i obecności. Jak możesz odzwierciedlić innowacyjny styl i czuć się swoją marką, dzieląc się jednymi z najbardziej ekscytujących i udanych doświadczeń? Przekazuj innowacje.
8. Styl. Mam powiedzieć więcej?
9. Połączony z jej rynkiem. Ona wyraźnie zna swój rynek (kobiety) i mówi do nas w całej jej marki, nie starając się mocno. Zaufaj mi - za kulisami - ona i jej PR-owcy badają jej rynek, aby wiedzieć, na czym należy się skupić w jej brandingu. Właśnie w tym tygodniu zamieściłam powyższe zdjęcie "pogodziłam się z faktem..." na moim fan page'u jako marka, którą podziwiam, a po kilku dniach wciąż jestem coraz bardziej lubiana i staje się ona najwyższym "lubianym" wpisem na moim fan page'u od miesięcy, bez podbijania czy kupowania reklamy. Wszystko ekologiczne. Zrób swoje badania. Zróbcie ankietę. Dokładnie poznaj pasje, zainteresowania, sukcesy, lęki, bóle i wyzwania swojego idealnego klienta. Następnie porozmawiaj z nim o tym w swoim marketingu i sprzedaży. Ona wie, jak uchwycić zainteresowanie opinii publicznej. Dzięki wszystkim powyższym (1-9) Sandra w naturalny sposób wychwytuje zainteresowanie społeczne poprzez swoją prawdziwą istotę. Kiedy możecie być wszyscy bez urojenia, fasady czy szumu i być naturalni, akceptując wszystkich (łącznie z wadami) - ludzie będą się do was zbliżać.
10. Najlepsze na koniec! Ona ma przekonującą historię. Twoim osobistym wyzwaniem do historii zwycięstwa jest KORE Twojej marki. To, co czyni Cię wyjątkowym, to przede wszystkim historia o tym, jak inspirujesz innych poprzez swoją odwagę, wytrwałość i pasję do wytrwałości.
Komentarze (0)